MOTİFLİ ŞAL ve DOĞUM İÇİN DUALARINIZI BEKLİYORUM ARKADAŞLARIM..

BU GÜZEL ŞAL KOMŞUM ZUHAL ABLAYA AİT.

KENDİSİ BLOGCULARIN ÇOGUNU DOLAŞIYOR AMA BİR BLOG KURMAMIŞ KENDİNE.

YAPTIKLARINI YAPIP DAĞITMIŞ.

KEŞKE BLOG KURSAYDIM DİYOR.ŞİMDİ BİŞEY KALMAMIŞ ELİNDE.

ÜZERİNDE ÇOK HOŞ DURUYORDU.İKİDİR DİYORUM ÇOK GÜZEL ŞALIN DİYE.

SONUNDA RESMİNİ ÇEKİP SİZLERLE PAYLAŞMAKTA NASİP OLDU..

ÖYLE MAHARETLİKİ.BU SABAH KAHVALTIYA GİTTİM.EFLATUN ŞALINIDA ÇEKELİM RESMİNİ DEDİK.

UNUTUP GELMİŞİM.

BİR TANEDE SİYAH ÖRÜYOR..

AY HİÇ DURMUYOR YAA..

MAŞALLAH MAŞALLAH..

TEŞEKKÜRLER ABLACIM BİZLERLE PAYLAŞTIĞIN İÇİN...

 

img255/8169/dsc02643uq1.jpg

img255/4818/dsc02644di2.jpg

 

BAZI ARKADAŞLAR YAPILIŞ İSTİYOR AMA BEN BUNLARA VAKİT AYIRAMIYORUM.

NEYAZIKKİ KARNIM BURNUMA DAYANDI..

UZUN SÜRE OTURDUMMU KASILIP KALIYORUM..

ANLAYIŞINIZA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER..

 

YARINDA DOĞUM İÇİN ANKARA'YA GİDİYORUM..

DUALARINIZI EKSİK ETMEYİN NOLUR..

DOĞUM YAPACAK BLOGCU ARKADAŞLARIMADA (sayabildiklerim; ECE CİSİL GÜLTEN ŞÜKRİYE CİCİM) SAĞLIKLI VE KOLAY DOĞUMLAR DİLİYORUM..

ALLAH HEPİMİZEDE SAĞLIKLI VE HAYIRLI EVLATLAR NASİP ETSİN.

 

BU ARADA C-BOX U KALDIRDIM..

BEN YOKKEN YORUM YAZAN ARKADAŞLARI BİLEYİM DİYE..

C BOX DA YAZILANLAR KAYBOLUP GİDİYOR..

BÖYLE DAHA İYİ OLDU..

TEKRAR DÖNDÜĞÜMDE GÜNLÜK MERABALAŞMALAR İÇİN KOYARIM.

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !